Atunci când puneți bazele oricărei afaceri, este esențial să luați în considerare clientul. Gândiți-vă cine va intra în magazinul vostru și, bineînțeles, cine va cumpăra produsele voastre. Apoi, țineți cont de fiecare detaliu, mai ales de rafturile pe care le veți folosi. Aspectul magazinului va fi cartea voastră de vizită.
Din acest motiv, trebuie să rețineți că toate magazinele, inclusiv al vostru, trebuie să fie astfel amenajat încât să-i permită clientului să facă cumpărături cu cât mai mare ușurință.
Permiteți persoanei care intră în magazin să descopere diferitele secțiuni în care este împărțit. În cazul unui magazin de îmbrăcăminte și accesorii, de exemplu, trebuie să fie capabilă din momentul în care intră în magazin să-și dea seama dintr-o singură privire cum sunt amplasate diferitele secțiuni și să le diferențieze în funcție de categorii. Clientul trebuie să se simtă confortabil în magazin, să descopere un spațiu plăcut, care îl invită să-l vadă în întregime și îl determină să facă diverse achiziții.
Din acest motiv, este esențial ca mobilierul din magazin să fie format din mai multe piese pentru a putea amplasa diferite produse: rafturi, mese, umerașe… Mobilierul din magazin trebuie să faciliteze sarcina clienților atunci când probează fiecare articol de îmbrăcăminte și, de asemenea, pe cea a angajaților magazinului când aranjează marfa.
De asemenea, atunci când alegeți cele mai potrivite rafturi metalice pentru afacerea voastră, trebuie să țineți cont și de produsele care le așezați pe ele. Cu privire la acest aspect, există studii care arată că produselor plasate pe rafturile de sus nu li se acordă foarte multă atenție, deoarece clientul ajunge cu dificultate la ele. Motiv pentru care retailerii au grijă să așeze produsele în funcție de interesul clienților față de ele.
Produsele voastre trebuie să fie vizibile și accesibile pentru clienți. Conform unor studii realizate de-a lungul timpului, produsele expuse la nivelul ochilor se vând cu 35% mai mult decât cele plasate pe rafturile de deasupra ochilor sau pe cele din partea de jos.
Produsele expuse la nivelul mâinilor se află pe locul 2 în clasamentul celor mai bine vândute produse. Dacă doriți să obțineți profit, plasați pe rafturi produse cu o marjă de profit mediu-mare. De asemenea, există produse expuse la nivelul picioarelor. Trebuie să rețineți că persoanelor aflate la cumpărături nu le place să se aplece. Există chiar și persoane care au dificultăți fizice care le împiedică să se aplece. Atunci când alegeți rafturile metalice, rețineți și acest factor. Și nu uitați să țineți cont și de importanța vizibilității produselor.
După cum se poate observa, alegerea corespunzătoare a rafturilor metalice și a mobilierului comercial, atunci când vă amenajați magazinul, este esențială.
Cum puteți intra în posesia unor rafturi metalice corespunzătoare
Rafturile metalice sunt esențiale în creșterea vânzărilor. Este un lucru cert. Prin urmare, pentru a ca persoanele care intră în magazin să se simtă cât mai confortabil posibil, să vă aleagă produsele și să se mai întoarcă, trebuie să reușiți să vă expuneți marfa într-un mod cât mai atractiv.
Puteți face asta prin intermediul unor rafturi metalice de calitate, precum sunt rafturile metalice de mijloc, rafturile metalice de perete sau lite, printre altele. În posesia lor puteți intra luând legătura cu cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, pregătiți oricând să ofere cele mai bune produse și sfaturi pentru a vă putea ameneja magazinul astfel încât să reușiți să vă atingeți obiectivul în cel mai scurt timp, adică să creșteți vânzările.